Haarlemmermeerse paalzitkampioenschappen!

Haarlemmermeerse paalzitkampioenschappen voor het goede doel vanaf 1 augustus.
Er zijn 5 goede doelen waaronder de stichting.

Op zaterdag 12 september is er bij Faunaland in Hoofddorp een honden ontbijt.Onze stichting staat hier met informatie en we mogen collecteren.

Van de sponsorloterj hebben wij een goede doelen code toegewezen gekregen.
Als u meespeelt met de sponsorloterij of mee wilt gaan spelen kunt u zelf bepalen wat u goede doel is. Mocht dit onze stichting zijn ,kunt u via de website van de sponsorloterij onder kopje "clubs" en dan  "speel mee voor eigen club" dit aanvragen of bellen naar 020-6776880.
Van ieder lot gaat er dan 4 euro 25 naar onze stichting.

sponsorloterij.nl

!! De onderstaande actie is afgelopen !!

Op 2 februari start bij supermarkt De C1000 in Nieuw - Vennep een flessenbonnen actie voor onze stichting.
Bij de kassa's staan collectebussen van onze stichting waar de flessenbonnen in kunnen.

!! De onderstaande actie is afgelopen !!
C1000 Nieuw Vennep (flessenbonnenactie)

Woensdag 4 februari opent Faunaland zijn tweede dierenspeciaalzaak.
Naast hun winkel in Hillegom openen ze nu een tweede winkel in Hoofddorp.
Tijdens de openingsweek op 5,6 en 7 februari schenkt Faunaland van iedere euro omzet 5 eurocent aan onze stichting!
Ook staan er in beide winkels collectebussen van onze stichting.

Faunaland Hillegom

!! De onderstaande actie is afgelopen !!

Op zondag 22 maart is er een benefiet darttoernooi in Grand Cafe De Bulls,Hoofdweg 1157 in Nieuw - Vennep.

De Bulls

HOME  FILMPJE CDTC  DAGBOEK 2007  DAGBOEK 2008  DAGBOEK 2009  DAGBOEK 2010  DAGBOEK 2011  DAGBOEK 2012
MET DANK AAN  LINKS  CONTACT  STICHTING IN DE MEDIA  ACTIE'S  SPONSORS  CLUB VAN 100  VERSLAG THERAPIE GEZINNEN