Dagboek 2011

Juli 2011

Zaterdag 9 juli

Het eerste half jaar is alweer voorbij!

Wij kunnen trots vertellen dat we voor meerdere gezinnen inmiddels de therapie hebben kunnen vastzetten.

Dit allemaal dankzij het fantastische evenement “Paalzitten” bij de Bolle Olifant waarbij Martel voor ons een paal bewoonde en bemande! En dankzij het lieve bruidspaar Hageman die geen cadeaus wilde maar geld vroegen voor onze stichting!

Ook krijgen we gelukkig ook van andere mensen en bedrijven giften waardoor dit alles mogelijk word! Wij zijn iedereen hier erg dankbaar voor!

In november gaat een jongen uit Nieuw-Vennep. Zijn ouders hebben er voor gekozen om het hun zoon pas op het laatste moment te vertellen vandaar dat wij geen naam bekent kunnen maken.

Dit is beter voor zijn gezondheid en gemoedsrust.

Dit respecteren wij uiteraard! Als ouders ken je je eigen kind het beste en weet je wat goed voor ze is!

In februari 2012 gaat een meisje uit Hoofddorp.

En voor 2013 staat er ook een meisje geboekt.

Van sommige mensen horen we dat het lang duurt voor het eerste gezin afreist maar de ouders moeten zelf de reis en verblijf betalen. Deze kosten zijn erg hoog dus daar moet eerst flink voor gespaard worden!

En eerder gezinnen die gepland stonden hebben toch afgehaakt of het geld zelf ingezameld.

Zelf gaan onze eigen jongens op 1 augustus weer therapie volgen. Deze therapie is bijna 2 jaar geleden afgesproken. Het heeft heel lang ver weg geleken maar pff wat gaat alles nu opeens snel!

We zullen weer te volgen zijn maar nu d.m.v. een link op de website. Verdere informatie volgt zo snel mogelijk. We hebben hier voor gekozen zodat we dit straks ook voor de andere gezinnen kunnen gebruiken.

Zaterdag 23 juli 2011

Nog maar een paar dagen….. spannend!

Wij zijn te volgen via een link op deze website op rechtstreeks op  www.stichtingdolfijntherapiedamian.waarbenjij.nu

November 2011

We zijn best een beetje trots dat aankomend weekend het eerste gezin naar Curaçao vertrekt zodat hun zoon Anies maandag dolfijntherapie kan gaan volgen. Dankzij oa het geweldige evenement “paalzitten” bij de Bolle Olifant is dit nu mogelijk! Het gezin zal net als ons verblijven in Bon Bini Seaside Resort. Voor ons een bekende plek dus fijn om hier mensen naar toe te verwijzen.

Ze zijn te volgen via  www.anies.waarbenjij.nu

Ondertussen zijn we alweer druk met het volgende gezin die in februari vertrekken met hun dochter.

Helaas is de therapie erg duur en is alles niet mogelijk zonder sponsors en giften.

We zijn als stichting dus druk bezig om weer nieuwe acties te bedenken om geld in te zamelen zodat we weer nieuwe gezinnen kunnen helpen!

Leuke en goede ideeën zijn natuurlijk van harte welkom!