Welkom op de website van

Stichting Dolfijntherapie Damian

In juni 2007 hebben wij, Marco en Anita, deze website opgezet voor onze oudste zoon Damian. Ons doel was hem in september van dat jaar dolfijntherapie te laten volgen bij het CuraƧao Dolphin Therapy & Research Center (CDTC). Damian heeft PDD-NOS en had een fonologische spraak- en planningstoornis. Toen hij 6 jaar was, sprak hij nog als een 2-jarige. Dankzij vele sponsors en giften konden wij de dolfijntherapie voor hem realiseren, met een fantastisch resultaat (zie dagboek 2007).

In 2008 besloten wij om in april 2009 terug te gaan naar Curacao om dan allebei onze zoons dolfijntherapie te laten volgen. Dylan onze jongste was toen ruim 3,5 jaar. Hij sprak nog maar een aantal woorden en had een grote ontwikkelingsachterstand. Beide jongens hebben een grote stap vooruit gemaakt in hun ontwikkeling (zie dagboek 2009).

Nu is onze doelstelling breder. Wij willen nu andere kinderen met een beperking dolfijntherapie laten volgen.
Dolfijntherapie voor 10 dagen op Curacao kost 7350 Dollar per kind.
Hoe meer donatie's en giften hoe meer kinderen de therapie kunnen volgen.

Door middel van verschillende acties hopen wij dolfijntherapie te realiseren voor kinderen met een beperking en ze een betere toekomst te kunnen bieden.

Marco en Anita Stork

Wilt u helpen dit financieel mogelijk te maken?

Uw bijdrage is meer dan welkom en kan worden gestort op Rabobank-rekeningnummer 1342.38.354, onder vermelding van Stichting Dolfijntherapie Damian, Nieuw-Vennep (KvK.nr.: 342 780 64).

Voor referenties kunt u contact opnemen met notaris R. Sengers van Meervaart Notarissen in Nieuw-Vennep (t: 0252 - 621 311)