Acties

Huidige acties

Momenteel zijn er geen acties.

Vorige acties

Haarlemmermeerse paalzitkampioenschappen! Haarlemmermeerse paalzitkampioenschappen voor het goede doel vanaf 1 augustus. Er zijn  5 goede doelen waaronder de stichting.
Faunaland-kikker Op zaterdag 12 september is er bij Faunaland in Hoofddorp een hondenontbijt. Onze stichting staat hier met informatie en we mogen collecteren.
sponsor_loterij_logo Van de sponsorloterij hebben wij een goede doelen code toegewezen gekregen. Als u meespeelt met de sponsorloterij of mee wilt gaan spelen kunt u zelf bepalen wat u goede doel is. Mocht dit onze stichting zijn ,kunt u via de website van de sponsorloterij onder kopje “clubs” en dan  “speel mee voor eigen club” dit aanvragen of bellen naar 020-6776880. Van ieder lot gaat er dan 4 euro 25 naar onze stichting.
logo C1000 Op 2 februari start bij supermarkt De C1000 in Nieuw-Vennep een flessenbonnen actie voor onze stichting. Bij de kassa’s staan collectebussen van onze stichting waar de flessenbonnen in kunnen.
Faunaland-kikker Woensdag 4 februari opent Faunaland zijn tweede dierenspeciaalzaak. Naast hun winkel in Hillegom openen ze nu een tweede winkel in Hoofddorp. Tijdens de openingsweek op 5,6 en 7 februari schenkt Faunaland van iedere euro omzet 5 eurocent aan onze stichting! Ook staan er in beide winkels collectebussen van onze stichting.
logo_de_bulls Op zondag 22 maart is er een benefiet darttoernooi in Grand Cafe De Bulls,Hoofdweg 1157 in Nieuw – Vennep.