DAGBOEK 2013

April 2013

Na maanden hard werken met vele vrijwilligers is het bijna zover dat het volgende gezin naar Curaçao gaat vertrekken.

Op 29 april gaat Larissa beginnen aan haar dolfijntherapie. Een paar dagen eerder zal ze al vertrekken met haar ouders om te wennen aan het tijdverschil en de warmte maar ook om te herstellen van de lange vliegreis.

Voor degene die het leuk vinden kunnen de therapie meelezen via:

www.larissa13.waarbenjij.nu

Haar ouders zullen ons zo op de hoogte houden hoe de therapie verloopt en hoe het met Larissa gaat.

Gelukkig is het dankzij heel veel mensen weer gelukt om het geld voor de therapie bij elkaar te krijgen.

Diverse bedrijven die doneerde, particuliere giften oa door het artikel in het Witte Weekblad.

Lege flessen die door vrijwilligers werden opgehaald. Inzamelen van oude mobiels, winkels en bedrijven die collectebussen op de toonbank hebben gezet.

Maar vooral dankzij de vele Vennepers die nav de facebook pagina Je bent een Venneper als, spontaan een donatie deden en organisatie van het Venneperfeest die Stichting Dolfijntherapie Damian uit heeft gekozen als goede doel en een donatie deed per verkocht kaartje en ons ook nog de mogelijkheid gaf te collecteren tijdens de feestavond. De feestavond heeft inclusief verkoop kaarten en collecteren 1500 euro opgeleverd. Wat een fantastisch bedrag!!

Het blijft voor ons als stichting toch weer spannend nu Larissa bijna vertrekt. We zijn heel blij het geld bij elkaar te hebben gekregen en wensen Larissa en haar ouders en hele mooie en goede therapietijd toe!!!

Maar we gaan natuurlijk niet stilzitten!

Inmiddels is het volgende kind aan de beurt en gaan we daar weer keihard voor aan het werk.

De volgende die zal gaan is Jonathan een 7 jarige jongen uit Nieuw Vennep.

Jonathan heeft een autistische stoornis en grote problemen in zijn emotieregulatie en prikkelverwerking.

Als alles goed gaat zal Jonathan volgend jaar maart naar Curaçao vertrekken.

Zijn moeder Marianne is al heel hard aan het werk om te helpen, maar ook om haar eigen reis en verblijf bij elkaar te krijgen.

Wij als stichting betalen de therapie en ouders moeten zelf reis en verblijf betalen en meehelpen donaties binnen te halen. Vaak kunnen ouders door zuinig te doen en te sparen zo hun reis wel betalen. Voor Marianne telt dit helaas niet, dus zij moet ook hiervoor inzamelen. Natuurlijk zullen wij haar helpen waar we kunnen.

HOME  FILMPJE CDTC  DAGBOEK 2007  DAGBOEK 2008  DAGBOEK 2009  DAGBOEK 2010  DAGBOEK 2011  DAGBOEK 2012
MET DANK AAN  LINKS  CONTACT  STICHTING IN DE MEDIA  ACTIE'S  SPONSORS  CLUB VAN 100  VERSLAG THERAPIE GEZINNEN