Mooie opbrengst bij benefiet  darttoernooi voor stichting

NIEUW-VENNEP - Het echtpaar Marco en Anita Stork kon zondag 22 maart verheugd een bedrag van 900 euro in ontvangst nemen. Dat bedrag werd bijeen gebracht op het Benefiet Darttoernooi dat zondag gehouden werd ten bate van de Stichting Dolfijntherapie Damian.

Het bracht de ouders Stork weer een stap verder op weg naar de mogelijkheid hun kinderen Damian en Dylan aan de therapie in het Curaçao Dolphin Therapy & Research Center deel te laten nemen.

De 31 darters zorgden voor een opbrengst van 275 euro. Eenzelfde bedrag werd opgehaald dankzij de loterij die mogelijk gemaakt werd door het sponsoren van prijzen door lokale winkeliers. Irene de Ron en Dagmar van Geenen, de eigenaars van Grand Café De Bulls, vulden met een bijdrage van 360 euro het bedrag aan tot 900 euro. Het benefiettoernooi werd georganiseerd door de vrijwilligers Ricardo Peterse, Rudolf en Gé van Hulzen, Rob Broekhof en Alex Schrama die op hun beurt met hapjes en drankjes weer in de watten gelegd werden door De Ron en Van Geenen.

De ouders Stork hebben Damian, met PDD-NOS al eens eerder laten deelnemen aan de Dolfijntherapie, met opmerkelijke resultaten tot gevolg. Damian heeft PDD-NOS. 'Bij onze jongste zoon is onlangs ook PDD-NOS vastgesteld. Ook hem willen we een betere toekomst kunnen bieden door hem aan de dolfijntherapie te laten deelnemen.'

Meer informatie: www.stichtingdolfijntherapiedamian.nl.

Het echtpaar Stork neemt een bedrag van 900 euro in ontvangst voor hun stichting Dolfijntherapie Damian. (Foto: pr)

Bron: Witte Weekblad/Frans Tol

Pas geopend Faunaland schenkt Damian 450 euro

HOOFDDORP - Het net geopende Faunaland heeft 450 euro geschonken aan Stichting Dolfijnentherapie Damian.

Dat is de opbrengst van de openingsactie die de dierenspeciaalzaak hield. Van iedere euro omzet op 5, 6 en 7 februari is 5 cent naar de stichting gegaan. Sinds 2007 steunen Ad Hinten en Linda Langereis van Faunaland de stichting. Damian (8) heeft PDD-NOS en heeft in 2007 zijn eerste therapie gevolgd in het Dolphin Therapy & Research Center te Curaçao. In 2009 hopen zijn ouders met Damian en zijn broertje Dylan opnieuw naar Curaçao te kunnen afreizen om de therapie te kunnen voortzetten.

Faunaland is begin februari geopend in het Skagerhof en is de eerste dierenwinkel in de buurt. Het is het tweede filiaal, Faunaland had in Hillegom al een winkel, die ook meedeed met de actie. Na het opknappen van het Skagerhof is een enquête gehouden wat de bewoners nog misten. Dat bleken een rijwielzaak en een dierenspeciaalzaak. Na de komst van een rijwielhandel, completeert Faunaland nu die wens.

Ad Hinten (rechts) en Linda Langereis overhandigen de cheque aan Marco Stork, vader van Damian. (Foto: Jan Aukes)

HOME  FILMPJE CDTC  DAGBOEK 2007  DAGBOEK 2008  DAGBOEK 2009  DAGBOEK 2010  DAGBOEK 2011  DAGBOEK 2012
MET DANK AAN  LINKS  CONTACT  STICHTING IN DE MEDIA  ACTIE'S  SPONSORS  CLUB VAN 100  VERSLAG THERAPIE GEZINNEN